Brandul Puma este cunoscut în întreaga lume și se pare că o astfel de companie nu trebuie să cheltuiască mulți bani pe publicitate. Dar magazinul Puma Moldova s-a confruntat cu faptul că este necesar să investească în publicitate și să o facă corect. De aceea, managerii Puma Moldova s-au adresat către noi.
01
02
Am colectat informații despre fiecare creație publicitară. Am făcut o verificare la jumătatea lunii și am întocmit rapoarte lunare. Am configurat analize de comerț electronic și pe partea de server pentru o colectare holistică a datelor.
Am folosit toate instrumentele Google Ads - am lansat campanii de patru tipuri simultan. Acestea au funcționat atât separat, cât și în legătură unele cu altele.
Ce am făcut
Am configurat analize complexe
Am schimbat structura campaniilor publicitare
03
04
Acum, publicitatea este afișată atât celor care nu au interacționat anterior cu site-ul, cât și celor care au vizitat deja sau au interacționat cu site-ul Puma Moldova.
Am monitorizat constant publicitatea pentru a ne asigura că este eficientă și aduce rezultate. Dacă ceva nu mergea bine, făceam rapid modificări. Și am ținut întotdeauna echipa Puma Moldova la curent cu situația.
Am configurat precis direcționarea în toate etapele pâlniei de vânzări (TOF, MOF și BOF)
Am lucrat temeinic la optimizare
Vânzările au crescut cu 28%.
Publicitatea a devenit mai eficientă: Am cheltuit mai puțini bani din bugetul de publicitate, iar vânzările au crescut.
Oamenii au început să cumpere bunuri online și offline mai des.
Rezultate
Nu am lansat doar publicitate, am creat un întreg sistem din diferite tipuri de campanii.
Principiile succesului
Abordare complexă
Toate deciziile noastre s-au bazat pe cifre și fapte.
Orientare către date
Nu am stat pe loc, ci ne-am îmbunătățit constant munca.
Optimizare continuă
Pentru ca publicitatea să funcționeze, trebuie nu doar să investești bani în ea, ci să o abordezi în mod temeinic. O abordare complexă permite obținerea unor rezultate impresionante și include:
Concluzie
analize detaliate;
optimizarea campaniilor publicitare;
personalizarea experienței utilizatorului.
Ai nevoie de mai multe informații?
Lăsați-ne datele dvs. de contact și vă vom contacta în cel mai scurt timp posibil.