Unul dintre cele mai recunoscute magazine sportive multi-brand din Moldova este Sport Spirit. Promovarea mai multor branduri simultan pe internet nu este o sarcină ușoară. Rezultatul depinde nu doar de investițiile financiare, ci și de munca competentă cu campaniile publicitare. De aceea, managerii magazinului s-au adresat către noi.
01
04
Google Ads, Google Analytics, GTM, Yandex Metrica, Facebook Business Portfolio (am creat un catalog, pixel în el). Am conectat Google My Business cu Google Ads. Și acum reclama stabilește un traseu de la utilizatori la magazin. Acest lucru stimulează foarte mult vânzările offline.
am lansat campanii care au funcționat atât separat, cât și în legătură unele cu altele. Am transmis mesaje publicitare utilizatorilor în toate etapele pâlniei de vânzări (TOF, MOF și BOF).
Ce am făcut
Am creat conturi și am integrat toate platformele necesare pentru marketingul digital
Am folosit toate instrumentele Google Ads și Meta Ads Manager (Facebook și Instagram)
02
05
Astfel încât toate acțiunile pe care utilizatorii le efectuează pe site să fie înregistrate în analize. În acest fel, înțelegem cât de calitativ este traficul care provine din publicitate.
Acum, în publicitate, un potențial client vede nu doar un banner, ci un carusel cu carduri de produse.
Am configurat analize de bază
Am sincronizat produsele de pe site și din catalog în Meta Ads Manager.
03
Urmărim cu precizie câte vânzări aduce fiecare campanie și ce produs cumpără utilizatorii.
Am configurat analize de comerț electronic
În fiecare lună, vânzările cresc cu 15-20%.
Brandul a devenit mai cunoscut - în motorul de căutare a început să fie introdus de 5233% mai des.
Vânzările online au crescut separat cu 156% în trei luni.
Rezultate
Nu am lansat doar publicitate pentru a acumula vizualizări. Am creat o întreagă structură din diferite tipuri de campanii care funcționează separat și în legătură.
Principiile succesului
Abordare complexă
Am întocmit în mod regulat rapoarte, iar toate deciziile s-au bazat pe cifre și fapte.
Orientare către date
Nu am stat pe loc, ci ne-am îmbunătățit constant munca - am folosit toate instrumentele disponibile.
Optimizare continuă
Pentru ca publicitatea să funcționeze, trebuie nu doar să investești bani în ea, ci să o abordezi în mod temeinic. O abordare complexă permite obținerea unor rezultate impresionante și include analize detaliate, optimizarea campaniilor publicitare și personalizarea experienței utilizatorului.
Concluzie
Ai nevoie de mai multe informații?
Lăsați-ne datele dvs. de contact și vă vom contacta în cel mai scurt timp posibil.