Peste 10 milioane de companii câștigă mai repede și mai mult cu sistemul CRM Bitrix24
Aflați cum Bitrix24 în Moldova vă poate ajuta afacerea astăzi
De ce să alegeți Bitrix24 în Moldova?
Mai ușor de vândut
Păstrează-ți clienții în Bitrix24 și colectează cea mai valoroasă resursă a oricărei afaceri. Lucrul cu o bază de clienți existentă este întotdeauna mai ușor și mai ieftin decât atragerea altora noi. SMS-uri și liste de corespondență, apelare automată și multe altele - toate acestea sunt disponibile în Bitrix24
Utilizați foile de sarcini, programul echipei și calendarul. Adăugați fișiere, comentarii și creați rapoarte despre performanța angajaților
Mai comod de gestionat
Ești mereu la curent
Urmăriți sarcinile, vânzările, documentele și alți indicatori cu care lucrați și analizați. Datele de încredere sunt însoțitorul potrivit pentru luarea deciziilor corecte
Facebook, Instagram, Telegram, Chat online pe site și formulare de feedback - toate într-un singur loc cu distribuție automată între managerii de vânzări
Nicio cerere nu se va pierde
Managerii tăi nu sunt ocupați cu rutina
Acum nu mai este nevoie sa pierzi timpul in intocmirea de contracte, oferte comerciale sau facturi! Totul se face automat cu un singur clic pe oricare dintre documentele dvs. șablon!
Toate apelurile și urmărirea apelurilor sunt configurate în Bitrix24 și știi exact câte apeluri ai primit, câte au fost procesate, câte ratate și câte comenzi primești de la telefonie!
Suntem parteneri oficiali ai Bitrix24 în Moldova. Și oferim echipei dumneavoastră un set complet de instrumente pentru creșterea sistemică a companiei dumneavoastră
Lucrați pe orice device
Interfața Bitrix24 este adaptivă. Acum poți fi la curent cu toate știrile despre proiectele curente, indiferent de locația ta.
Bitrix24 a dezvoltat o interfață intuitivă și simplă cu care vă puteți obișnui cu ușurință într-un timp minim.
Utilizați o interfață ușor de utilizat
Automatizați lucrul cu documente
Puteți crea și completa orice document șablon cu un singur clic. Bitrix24 poate servi ca stocare în cloud pentru fișierele dvs. de afaceri.
Sistem convenabil pentru lucru la distanță
Unii dintre angajații tăi lucrează de la distanță? Nicio problemă - păstrați legătura cu colegii, indiferent unde vă aflați și comunicați sincron fără a pierde detaliile proiectului.
Rapoartele regulate constau în toate detaliile și informațiile de care aveți nevoie despre procesele de afaceri. Le poți folosi pentru a analiza performanța companiei tale.
Creați cu ușurință rapoarte importante
Utilizați integrări cu servicii externe
Integrați-vă proiectele cu instrumentele Google și cu alte servicii populare. De asemenea, puteți conecta multe servicii folosind API-ul.
Întocmim o hartă de integrare
După ce v-am studiat afacerea, întocmim o hartă de integrare, unde descriem toate acțiunile pe care urmează să le întreprindem pentru implementarea sistemului CRM în procesele dumneavoastră.
Pentru a vă bucura pe deplin de toate beneficiile CRM Bitrix24, vă vom studia cu siguranță procesele în detaliu.
Studiem afacerea ta
După toate pregătirile, puteți începe în sfârșit să implementați și să configurați sistemul pentru nevoile dvs. și pentru obiectivele cu care vă confruntați
Implementarea Bitrix24
Cum integrăm Bitrix24?
1
2
3
4
Suport post-implementare
Procesul de implementare este adesea însoțit de un număr mare de întrebări, la care răspundem întotdeauna la timp. Și chiar dacă ceva trebuie schimbat după implementare - nu este o problemă, puteți conta întotdeauna pe noi!